L'Olot A promocionarà Destacats
Últim diumenge de Lliga Escacs 2017 amb sensacions barrejades. Uns molt bons resultats pels últims equips i pel primer però dures derrotes per l'Olot B i C:
PRIMERA DIVISIÓ
L'Olot A arribava a l'última ronda com a segon classificat de Primera Divisió, amb un punt d'avantatge al tercer i quart, l'Andorra i el Congrés, que precisament s'enfrontaven entre ells. A casa rebíem el Tàrrega, equip que necessitava puntuar per assegurar la categoria. Alineació amb algunes baixes per part dels dos equips tot i que tots els olotins treien quasi 100 punts o més d'ELO al rival. Una victòria matinera de Pinyol juntament amb unes taules de Campos i Aymerich deixaven el marcador 2 a 1 a favor nostre al voltant de les 12 hores. La resta de partides pintaven en general molt bé exceptuant el segon tauler. Una hora més tard guanyaven Serrat i Làzaro, destacant que Abel Làzaro, actual campió de Girona sub-16, ha fet ple de victòries en totes les partides que ha disputat amb el primer equip. Seguia la derrota de Sabrià per posar el 4 a 2 al marcador. Passa mitja hora i les 4 partides restants entren a un final. Busquets, en el tercer tauler, estrenyia un final d'alfil contra cavall per acabar guanyant amb molta tècnica. El 5 a 2 ja ens donava la plaça de promoció, que disputa únicament el 2n classificat. Però volíem més, teníem clar que era un matx com qualsevol altre diumenge. Quedaven Vilar, Vall i Vinardell intentant esprémer els finals que tenien. Mònica és la primera a acabar després de jugar un magnífic final i rematar perfectament tot i els problemes de temps. Els altres dos olotins no aconsegueixen treure res més de les seves posicions i acaben en taules. Un 7 a 3 final per finalitzar la Lliga en segon lloc, amb molt bones sensacions de l'equip per encarar els dos diumenges de promoció que queden davant l'Escola de Salou. Una anada i tornada que es disputarà el 26 de març i el 23 d'abril per decidir qui serà l'equip que ascendirà a la màxima categoria dels equips titulars. Aquest dimarts se sortejarà el factor camp, per saber si primer tocarà jugar a casa o desplaçar-nos. Dues finals pel nostre primer equip, on pot tornar a Divisió d'Honor després de més de 15 anys.
PRIMERA TERRITORIAL
El segon equip, que ja tenia el segon lloc de primera territorial assegurada, jugava a casa contra el primer equip de Lloret. Una vacant a l'últim tauler dels visitants no ha impedit que guanyessin de forma contundent al nostre equip.
L'Olot C s'ha desplaçat fins a l'Alt Empordà per jugar contra el líder del grup. El mateix resultat del segon equip s'ha plasmat al resultat, també en contra dels olotins.
SEGONA TERRITORIAL (FASE FINAL)
El quart equip olotí ha jugat a casa davant el Platja d'Aro B. Un matx molt igualat ha desencadenat en un empat a tres.
L'Olot E ha rebut el segon equip de l'Hostalric. Un matx que ha començat decantant-se pels visitants ha acabat amb victòria per la mínima del nostre E.
L'F ha anat fins a Figueres per jugar contra el Figueres D, amb un magnífic resultat final. Un 4.5 a 1.5 per acabar de la millor manera la fase final pel nostre Olot F.
TERCERA TERRITORIAL (FASE FINAL)
Derrota per la mínima de l'Olot G a la fase final de tercerca territorial davant el segon equip del Caldenc. Matx molt ajustat que s'ha decantat pels visitants.

Club Escacs Olot
Club esportiu creat el 1948 dedicat a l'ensenyament i la pràctica dels escacs a Olot.
correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.L'últim de Club Escacs Olot
Deixa un comentari
Asegura't que has escrit tota la informació requerida, indicada amb un asterisc (*). No es permet el codi HTML.