Serrat guanya el Circuit d'Osona
Dissabte 17 de desembre a l'Escola d'Escacs d'Osona es va celebrar el tradicional Llampec del Torró que cloïa la 13a edició del Circuit d'Escacs Llampec Osona que organitza l'Escola. Només aquest torneig ha aclarit les incerteses en la classificació del CIrcuit d'enguany. Ernest Serrat (Sant Boi de Lluçanès i el flamant fitxatge de l'Olot) s'ha proclamat guanyador, deixant les places d'argent i de bronza als jugadors del Calldetenes Vladimir Zaiats i Albert Riera.
Els jugadors que han jugat més torneigs del Circuit al llarg de l'any han estat guardonats pels premis de "Fidelitat al Circuit":
- Joan Bosch i Ricart (Taradell-Centelles) i Vladimir Zaiats, 16 torneigs de 17;
- Yan Filipenko, Arnau Salvans i Serra, Roger Saborit i Verdaguer (Calldetenes), 14 torneigs;
- Albert Riera i Marcos, 13 torneigs.
Finalment felicitar l'èxit del Circuit que ha aplegat al llarg de l'any a un total 142 jugadors.
Ernest Serrat, guanyador de la 13a edició del Circuit d'Escacs Llampec Osona 2016 @el9nou #EscolaEscacsOsona pic.twitter.com/6dqDQnNOXp
— Vladimir Zaiats (@VladiZaiats) 17 de desembre de 2016

Club Escacs Olot
Club esportiu creat el 1948 dedicat a l'ensenyament i la pràctica dels escacs a Olot.
correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.L'últim de Club Escacs Olot
Deixa un comentari
Asegura't que has escrit tota la informació requerida, indicada amb un asterisc (*). No es permet el codi HTML.